Kızlar merhaba,
Bu akşam doktor kontrolüm vardı. Açılma yok, sancı yok, bebeğin sıvısı iyi dedi doktor. Eve geldikten sonra ayağa kalktığımda ufak bir ıslaklık hissettim. Bir kaç saat sonra yine aynı şekilde tuvaletten kalktıktan sonra oldu. Şimdide hiç bir akış hissetmedi ama iç çamaşırımda ıslaklık var. Suyum geliyor olabilir mi? Bebeğim makat geliş. Uyanık olan, bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse sevinirim. Eşim de evde yok biraz telaşlıyım