27 gün oldu doğum yapalı ama yapıştırma yapmışlar sezeryan yerini ama sonda bir tane dikiş var ve hâlâ düşmesi 7. Gün kontrolünde de doktorum hiç bişey demedi bende orda dikiş olduğunu bile görmedim erken doğum yaptığım için kendimi inceleyemedim o yüzden soramadım o da birşey demedi ama düşmedi ordaki dikiş ne zaman düşer bilgisi olan veya başına gelen var mı korkmam gerekiyor mu