Ne yapıyorsunuz kızlar nasılsınız ramazan ilk günden herkese merhaba ben oruç tutmadım zaten haftam da ileride bebiş tam beslenme zamanında hisler ne yapıyorsunuz bir de ben size şey soracağım yani fikrinizi almak istedim Benim bu hafta itibarıyla bayağı kasılmalar arttı yani gün içinde yaklaşık on kere kasılma hissediyorumdur size öyle söyleyeyim hatta bugün bir NST’ye girdim bildiğiniz kasılmalar ağrılar baya açık şu an için herhangi bir yatışım yok ama bayağı ağır hissediyorum size de öyle oluyor mu bildiğiniz karnım böyle kasılıyor ve bırakıyor kendini ilk doğumumu olsa zaten ben hastaneye giderdim herhalde yani bilmediğim için ama bu ikinci gebeliğim o yüzden bunda biraz daha Relaxım düzene oturmadığı için şiddet de olmadığı için bir şey yapmıyorum ağrılar var rahim kasılıyor zaman zaman ama çok çok şiddetli olmadığı için duramayacak kadar olmadığım için gitmiyorum bakalım ne olacak sizce de yakın mıdır hiç mi benim çok yakın gibi geliyor merak ediyorum 35 haftalık 36 hastalıklar siz nasılsınız