mrserdogan12_ merhaba canım öncelikle sakin ol bu anların keyfini çıkartın. Benim bebeğim de kusardi özellikle akşam beslenmelerinde gece 12 den sonra genelde uyurdu sabaha kadar ve zorla mincirsam da uyanmazdi canını yaksamda. İlk aylarda şekeri düşebilir vs diye zorla kaldirtiyorlar ama benimki hiç oralı olmazdı . İlk 22 gün mememi emmedi büyük ihtimalle meme başıyla alakalı uyumsuzluk oldu. Sonrada hiç düşmedi memeye ve emince kusuyordu bazen az bazen çok. İlk ay şırıngalarla vs besledik. 2. ay nerdeyse hiç kilo almadi (şırıngayla beslemedim sadece emzirdim.)ve hastaneye gittik endiseliydim tabi stajyer doktor vardı bizi gözleme diye yatırdı ameliyata alcaklardi zaten doğumda bir haftaya kadar hastanede lohusa durmak zordu, ikinci ay da 4 gün kadar yattık. Röntgen çeken bey dediki bebek durmadı yanlışlık olabilir sonucu,sorun olursa sen tekrar tahlil iste doktora söyle dedi. Stajyer doktorle konustugumuzda tahlilleri yenilemek istediğimizi ilgilenmedi. Aile doktorumuzla konuştuk ve kusmanın normal olduğunu çocuk kaka yapabiliyor mu diye sordu yapıyor dedik ozaman sorun yoktur dediler iki tanıdık doktor da. Bebeğin bağırsak ve mide arasındaki kısım Küçük teşisi konulmuştu ve bebek tabi küçük olur büyür dedi tanıdık doktorlar. Bende 2 aylık bebegimi ameliyat vs yaptırmak hayatta içimden geçmez el kadar zaten ilerde de ameliyatlı olacaktı adı. Belki istediği bir bölüme giremeyecekti. Şuan 3 yaşında kusma vs yaşamıyoruz sadece hastalanirsa ayda yılda bir. Kilolu bir çocuk değil ama sağlığı yerinde şükür. Demem o ki zayıf ama sağlıklı olsun takma kafanı bu arada bebeğini 6. Aydan sonra pirinç unuyla kilo aldirabilirsin benimki biraz almıştı inek süt kullanılmıyor tabi o aylarda bir kaşık sıvı yağ kabızlıktan koruyor.