mamaaaaaa geçmiş olsun. Sanırım doktorunuz erkek birisi :) Sezaryende nam salmış diyince benim aklıma tek bir kişi geldi . Eğer oysa şok oldum çünkü çevremde onda doğuran herkes çok memnundu. Hem İrmetin bebek hemşireleri için de çok iyi diye duymuştum. Ben optimede gidiyorum ama acaba irmete mi geçsem diye düşünüyordum. Optimedden memnun kalmıştım daha önceki doğumumda. Sizin yazınızı da okuduktan sonra asla değiştirmeme kararı aldım. Ben de sezaryen olmuştum, ağrım geçmiyor diye doktorum kendisi ilaç yaptırdı sütüm gelmiyor diye onlara hediye gelen tester süt takviyelerinden verdi, pazar günü hastanedeyim diye evinden kalkıp dolaşmaya nasıl olduğumu sormaya geldi, oğlum küvezdeydi küvez süreci boyunca ara ara yazıp durumu sordu. Bu durumda gerçekten doktorumla devam etme kararı aldım. Sizin adınıza çok üzüldüm. Eğer bir daha gebelik düşünürseniz veya kadın hastalıkları için ben Optimed Seda hanımı öneririm size