betus00 Aslında hastane demişsiniz ama ben kendi doktorumuzu onermeden geçemeyeceğim, Şükrü Aydoğan Akcan, park yaşam ofislerinde kliniği. İlk bebegimde 5. Doktor denememizde tanıştık kendisiyle, ilk muayenesinden itibaren hiçbir zaman başka bir doktor düşünmedik. Özellikle eşim memnun kalmazdı doktorlardan ve o değiştirirdi ama şu an ikinci bebegimizi de kendisine götüreceğiz kesin bir şekilde.
Farklı bir şehre taşınma ihtimalimiz vardı, fiziki muayeneye gelemedigimizde yine de online takip etmesini talep ederiz diye konuşuyorduk. O denli memnunuz.
Hangi arkadaşımız yakınımıza önerdiysek hepsi kendisiyle devam etti.
Baştan sagma muayeneler asla yok, aklımızda hiçbir soru işareti kalmadan çıkıyoruz her muayeneden. Dilediğimiz zaman telefondan kendisine ulaşabiliyoruz. Bebeğim bir gece rahatsizlandiginda hastane yolunda (saat gece 1 gibiydi) kendisiyle konuştuğumuzu dahi hatırlarım. Çok ilgili ve gerçek manada bilgi sahibi deneyimli bir doktor.
Boyle bir post görünce kendisini önermeden geçemezdim 🥰