oykcbc Haftadayım önce kahverengi akıntı sonra hemen ardında kırmızı sulu akıntı geldi durdu bel kasık ağrım yok böyle durum yaşayan var mı
bmkl oykcbc Kahverengi akıntı bende de oldu ama doktorum pembe veya kırmızı akıntı olursa mutlaka ara demişti. Doktorunuza yazın isterseniz
papatyaannesii oykcbc bende de kahverengi leke olmuştu sadece 3 4 deda ayrı zamanlarda düşük riskim vardı çok şükür geçti
Aaaa9698 oykcbc benımde bu haftalarda kahverangı lekelenmem olmuştu düşük riskim olabilir demişti o yüzden progestan vermişti onu kullanmıştım sizede verirse vajinal kullanın daha yararı oluyor normal içince çok fazla yan etkisi olmustı bana