elsa1218 Kızlar doktor bana rahimde polip olabilir dedi. O ay kimyasal gebelik geçirdim onun kalıntısı da olabilir dedi. Sizce regl olduğumda mı muayene olmalıyım yoksa regl bittikten sonra mı? Tecrübeli olanlar yazabilirseniz mutlu olurumm.
Kadriyeince elsa1218 ben reglin ikinci gunu muaneye gittigimde doktor polip var demisti aşılama icin tedavi yapicaktik once o ay polibi temizlediler
buket123_ elsa1218 ben ameliyat oldum polip vardı çok kolay geçti ameliyat ağrım falan olmadı ekimde oldum ama hala gebe kalamadım iğne tedavisindeyim
elsa1218 Kadriyeince çook teşekkür ederim. Baktığımda regl zamanı doktorun göremeyeceği falan yazıyor ama şuan içimi rahatlattınız sağ olun
orsa elsa1218 ben de regl 2.-3. Günü gittiğimde görmüştü doktorlar. Gittiğin zaman bence rahim filmi çektirmediysen onu da çektirmek istediğini söyle. Bana da doktorlar polip’in sana zararı yok dediler ama ben son gittiğim doktordan rahim filmi istedim. Doktor rahim filminde gördü kanallar kapanmış diye hemen iki gün sonra da operasyonla polipi temizlediler..
orsa elsa1218 yani ben bir yıldır boşuna beklemişim kanalların önünde polip kapamış ve spermin içeri girmesi imkansız denecek kadar zormuş 😬