gunesdamla bana birde 18.haftada cinsiyet öğrenmeye gittiğimde başka bi foktor suyun faxla, çok şekerli şeyler yeyip içme meyveyi az ye demişti başka bi doktora gittiğimde ise suyun normal demişti sonra 37.haftada tekrar suyun fazla dediler tam neyden kaynaklanıyo bilmiyorum ama şekerli şeyleri azaltın derim