sedeyl
D calefor haftada 2 defa
Corasprin preeklampsi riskim var 36. Haftaya kadar devam dedi
Multivitamin regenesis kullanıyordum bitti, tekrar alamadım fırsatım olmadı. Almam gerek aslında omega dahil bi multivitamin çünkü hiç balık yiyemedim hamileliğimde
Demir doktorun verdiğini kullanamadım kendim farklı markaya geçtim yutmakta problem yaşıyordum
Magnezyum yine aynı şekilde kendim değiştirdim sabah akşam ayrı form olanı kullanıyorum kramplara da iyi geldi umarım tansiyonumun yükselmemesi için de önleyici olur