Merhaba kızlar. Birkaç gün önce test yaptım negatif çıktı adetime 12 gün vardı. yumurtlama dönemindeydim ovülasyon testi yapıyorum. en son adetim 28 Ocak adetim geçmesini bekleyeceğim sanırım test erken oldu. Acaba adetim geçince test pozitife döner mi?