ErsBegAs ya alakasız bir şey ama aklıma birden geldi şey yapıyorlar ya hani bi sorun olunca markaya yazıyorlar hemen özür hediyesi falan gönderiyorlar sende yaz göndersinler bi koli😂😂 belki onlar sağlam çıkar😅
Bide emzirirken alınabilen hap var sanırım