Busra5354 Kızlar dogum yapalı 10 gün oluyor normal dogum oldu. 10 gündür bi ishaldir aldı gidiyor artık bagusurumda acıyor . İlk hamileliğimde böyle birşey yaşamadım şuan çok kötüyüm bunu yaşayan var mı ?
Busra5354 Htcmommyy2125 ölüyorum yaaa dayanamıyorum agrısına yarın randevum var ama canım o kadar yanıyor ki anlatamam.