gizbay babyyade hamileliğimin 15-19 hafta arası kullandım 1 ay. Şiddetli kuru öksürüğüm vardı alerji dedi göğüs hastalıkları
babyyade bsrelif hapşırıyorum afedersiniz inanılmaz bir burun akıntısı yani peçete hep yanı başımda. mecbur bilantex içiyorum çok fena olduğumdan
babyyade unkurabiyesi sizin yeni bir durumsa mevsimden kaynaklıda olabilir yani inşallah ilaçlık olmaz🫠
babyyade Helenaaa bende şuan 7+3 üm 🥰 bende zorda kaldıkça artık nefes alamadıkça ilaç içiyorum mümkün olduğu kadar almamaya çalışıyorum