4 gün geçti 2. Gün test yaptım erken gebelik testi ilk 5 dk da cok silik cıktı ve gitgide koyulaştı ama internette hep yanlış çıktıgını oluyunca heveslenmedim sabah tahlil yaptırdım 15 sonucum daha cok yeni pazartesi tekrarlayıcam kadın doğuma gidip aslında sağlık ocagında tekrar test vermek gerekiyor ama ben alerji ilavı kullanıyorum düzenli kadım doğumcu yazarsa değerlerim iyi çıkarsa gebeler için alerji ilacı yazdırmak için gitcem kronik ürtikerim var kaşıntıyla basım belada