kif şöyle ki kıyaslama falan değil benimkisi asla her doktorun söylediği farklı oluyor bu aylarda benimki gibi olupta farklı bir şey söyleyen oldu mu diye merak ettim sadece yoksa önümde daha zamanım var ever bebiş illaki en kötü 1 kilo daha alır diye düşünüyorum ama aşırı iştahsızım ne yapsam bilemiyorum