Tecrubelianne60 ben 34 de doğum yaptım. 33. Haftanın sonunda vuruldum iki doz bu iğneden , bebeğim doğumdan sonra benim yanıma geldi direk , önemli bi iğne çok faydası oluyo , hafif yakıyo iğneden sonra bebeğin hareketleri azalabiliyor normal bu , bi de yemekleri az tuzlu yada tuzsuz ye dedi bana doktor bi 3 gün dikkat et demişti özellikle şekeri biraz oynatıyo