beneyu powerpuffgirlss bende a life gidiyorum katılıyorum size doktorlar ilgisiz . siz hangi hocaya gidiyorsunuz
eslemozlemb_ tazeann bende iki kere gittim henüz doğum paketi almadım emin olamadığım için. Siz devam ediyor musunuz?
birasli Ben de a life a gidiyorum evime yakın diye, lale hoca ile ilerliyorum 4 aydır. Son 3 haftam kaldı. Şimdilik bir sorun yaşamadım doktorumdan memnun olduğum için olabilir bilemiyorum ama bazen olumsuz yorumları görünce ister istemez geriliyorum.
elifcanr Bende ilk defa gidecem Pazar gününe aldık nöbetçi doktora Mehmet demire nasil bir doktor a life Etimesguta
bernsuna aslbahar merhaba MAMAK devlet hastanesinde memnun olduğunuz doktor var mı acaba. cinsiyeti hangi hafta da şöyledir
anonimssss eslemozlemb_ ben a life etimesguta gidiyorum sabina Koçak hocaya çok memnunum tavsiye ederim doğum paketi de aldım 1 haziranda da detaylım var tavsiye ederim
anonimssss elifcanr 70.000 e aldım ben 55.000 TL’ye olan da vardı içeriği farklı tabi 55 olanda detaylı falan yok
elifcanr anonimssss anladım bnde 36 haftalık oldum sezeryan düşünüyorum bu hafta gidip ogrencem fiyatını
cnncvhr Ben altındağ esmer hocaya gidiyorum. O yeni başladı çok tatlı bi doktor. Paket aldım onu sevince. Diğer tuğçe er hocadan memnun kalmadım. Ayrıca riskli bir durum olduğunda paket etimesguta taşınıyormuş.