ZeynepAsel Arkadaslar 40+5 haftalık hamileyim.. suan sancım 15-20 dkkaya bi giriyor.. kasıklarımn ağrısı hiç gecmiyor belimde aynı.. bu doğum sancısımı ????
Alinmavi ZeynepAsel duzenli araliklarla ve surekli oldugu icin o dogum sancisi %90 . Artik hastaneye gitmek icin hazirlanin. Gununuz de gecmis
AyselSamil ZeynepAsel ayyy nasıl rahatsın canım yaa benişşş geliyo geliyo neyi bekliyon😄😄😄 bizide haberdar et😊 Allah yardımcın olsun🙏🙏🙏🙏🙏
Alinmavi ZeynepAsel eger hastaneniz cok uzak degilse ilik dus alip sakin sakin gidin. Allah bir nefeste kurtarsin. 🙏
aasenamerve ZeynepAsel benim de düzenli sancım gelsin istiyorum böyle bi gelse 2 sancı arasında bile soluğu hastanede alırdım o derece doğum yapmak kavuşmak istiyorum. Allah yar ve yardımcınız olsun güzel güzel doğumunuzu yaparsınız inşallah 😊
AyselSamil ZeynepAsel Allah yardımcın olsun canım bir an önce sağlıkla kavuşursun inşallah bebişine 🙏🙏🙏🙏
deletedmom11 ZeynepAsel aynen önce bi duş aL büyük ihtimaL sancın başLamış ama suyun patLamamış orda patLatırLar zaten 🤗🤗 korkma geceye anca doğurun beLki yarın sabaha o yüzden sakin sakin çek sancını 🤗🤗 rabbimmkolaylık wersin