rnur60 Hanimlar 6 haftalik gebeyim tsh yüksek çıktı 6.4 aranizda bu durumu yaşayan var mi tedirgin oluyorum yarın dahiliye doktoruna gideceğim
kvsronlerr rnur60 gebelikte yükselebiliyor ilaçla kontrol altına alınıyor merak etmeyin ama düzenli kullanın ayda bir kan verip kontrol ediliyor düşüp düşmediği
Joye rnur60 Benim de genelik başında hep ölçülüyor 3,5-4 civarı çıkıyor gebelik sonuna kadar ilaç kullanıyorum sonra bırakıyorum. Tedirgin olmayın çok rastlanan bişey.Doktor ilaç verir muhtemelen arada da kan verip ilaç dozunu kontrol eder
Denizj rnur60 sağlık ocakları yanlış ölçüyor kanı beklettikten sonra lab a gönderiyorlar bu nedenle hatalı oluyor. Bende aynı durumu yaşamıştım hastanede verince bi sıkıntı olmadığını gördük endişe etmeyin
rnur60 kvsronlerr teşekkür ederim ilk defa tiroidle alakalı sıkıntı yaşiyorum ilk trimesterde 1-2 olmasi gerekiyor değer böyle olunca korku sardi
kvsronlerr rnur60 tsh için kanı nerde verdiniz benim sağlıkocağında verdiğim kanda 7 çıkmıştı dahiliye gittim tekrar ver dedi hastanede verdim 3 çıktı 2.5 ve altı olması gerektiği için düşük dozda başlandı sonra da düzeldi zaten
dgngr rnur60 endokrine gittim 50 lik troid ilacı verdi. Her ay düzenli gidiyorum. 2. Gittiğimde dozu arttırdı düşmesine rağmen. Şimdi aynı dozda devam. Gidiyorum. Düştü zaten
rmys568 rnur60 benimde sağlık ocağında 7 civarı çıkmıştı ilaçla birkaç aya düzene giriyor korkmayın,bende direkt internete yazıp tsh yüksekliği yüzünden gereksiz üzülmüştüm 1 ayda düzene girdi tehlikeli bir durum yok
oglussannesiiii rnur60 benim tiroidim 4.44 çıkmıştı 6. Haftamda dahiliye gittim ilaç verdiler levitron 50 mg kullandım şuan çok şükür oğlum sağlıklı 5 aylık ilacını aksatma ama sakın
yaseminkarakus0728 rnur60 canım benimde 9. Haftada 8.57 çıktı. Bı hafta sona dahiliyeye gittim yani 10. Haftada kan verdim 7.2 çıktı 125 lik tiroid ilacı kullanıyorum. Normalde de tiroid hastasıyım ama ilacım 75 lik di dozunu yukseltti dahiliye doktoru 1 ay sona tekrar gidicem kan vericem düşmüş mu diye