hamisanneeee bende 2 3 gün öncesine kadar herhangi bir bulantı yaşamıyordım. İşe gitmeden önce içiyordum çok çok az bulantı oluyordu ama açıkcası böyle çok etkilemiyordu. 2 3 gündğr sabah normal bulantıyla uyanıyorum diye gece yatmadan önce içiyorum çok daha rahat oluyor. Birde olurda bulantı olursa diye grisini bulunduruyorum yanımda henüz yaşamadım ama. Sizin içtiğiniz ilacı kullanıyorum bende bu arada.