pinarbirlik canım benimde 5 e çok yakındı kadın doğum doktorum dahiliyeye sevk etti hastanede sabah aç karnına tekrar kan tahlili alındı 2 lerde çıktı tsh doktor sıkıntı yok ilaç da başlatmadı tahlili eğer sağlık ocağında verdiysen beklemiş kan olduğu için sonuçlar yanlış olabiliyor dahiliye doktoruna git yeniden kan ver yine yüksek çıkarsa korkma bu her gebe de olabilen bişey ilaçla düzeliyor