Yusra3445_65 Kızlar klomen ve letuyu kaç gün kullandınız ben bu ay basalayacam da bilgi edinmek istiyorum
Kelebekkkk34 Yusra3445_65 adetin 3. Veya 5. Günü kullanmaya başlanıyor (doktor karar veriyo) 5 gün boyunca içip kontrole gidiyosun canım
inciitannessi Yusra3445_65 Bu ay bende başladım canim adetin 3. Günü beş gün olmak üzere günde 2 kez sabah akşam olarak kullandim bugün yumurtlama takibine gittim ilaç bittikten 4 gün sonra yani
busesenaoz pamuksekeer Guniiii merhaba benim de açıklanamayan infertilite deniyor bir çocuğum var. Siz hamile kalabildiniz mi
Kelebekkkk34 Yusra3445_65 günde kaç tane içiceksin? Neden ikisini beraber kullan dedi daha önce kullandığında yumurtan büyümemiş miydi
Yusra3445_65 Kelebekkkk34 benim letuyle tek başına büyümedi bu ay klomenle beraber sabah akşam birer tane ikisindende
nononomolfix Ben klomen kullandım bu ay üçüncü ayım. Yumurtalar büyüyo çatlıyor ama olmuyor İnşallah olur bu ay her isteyenin olsun inşallah.
elf006 bana doktorum femara yazdı bulamadım klomen aldım iki gün kullandım sonra letu araştırdım eczaneye sordum femara yla aynı dedi doktorda klomen başladıysan bitir iksi olmaz demişti
mucizebebekkk589 pamuksekeer hsg filmi çektirdiniz mi bir de eşiniz sperm testi verdi mi ? Allah hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏🏻
busesenaoz Guniiii saglikla kucağınıza alırsınız inşallah. Hangi tedavi yöntemi kullanıldı. Bir de sorununuz neydi acaba
Guniiii busesenaoz benim pcosum vardı yumurtlama olmuyodu ama hormonlar düzenliydi çoğu . Letu kullandım doktor 6 ay kullan dedi .5 ci ayımda hamile kaldım
busesenaoz Guniiii benim açıklanamayan infertilite olduğu için 3. Ayda doktor aşılama önerdi ama ben tekrar tedavi istedim.