hediye22 merhaba evet yaptım 14 gün oldu. Malesef bende doğum yapan kimseyi bulamadım fikir alamamıştım keşke birileri yazsaydı vazgeçerdim o hastaneden. 70 bin verdim sezeryana anestezi tutmadı herşeyi herşeyi hisettim sonra beni baydılar. Doktorum açık açık söyledi buranın anestezi ekibiyle çok fazla yaşadık bu durumu ayarlayamıyorlar diye. Hastaneye gelince ne temizlik var ne hizmet ne kalite herkes o kadar amatör ki kesinlikle uzak durun