derya1108 Merhabaa bugün kontrolümüz vardı 11+2 olduk cinsiyet tahmini yapabilen var mıı ne düşünüyorsunuzz kız mı erkek mi ❤️
derya1108 yelizzz4 Mervelerce1 Byn1998 Doktor çok erken olduğunu söyledi ama ilkten baktığında bacak arasından erkek gibi gördük sonra birkaç dk geçtikten sonra tekrar baktı bir şey yoktu. Doktor bak mesela şimdi yok şimdi kız derim dedi şuan için çok erken dedi. Ama insan merak ediyor 🤭