champanne maalesef ben ilkinde yaşadığım problemleri yaşıyorum şuan, 14 haftada serklaj atıldı, ama bebeği hissetmeye başladığımdan beri kasılmalarım oluyor , bu kasılmalar da rahim ağzını kısaltıyor maalesef 🙁 ilaç kullanıyorum onun için de sağlıkla zamanında alırız inşallah kucağımıza