nurroe Evet canım çok normal hele ki 30. Haftadan sonra alt kısımlarda ciddi gerginlik ve ağrı oluyor çünkü bebiş çok hızlı büyüyor bunlar büyümeden kaynaklı. Eğer kanama veya da su gelmiyorsa hiç merak etme olabildiğince yatıp dinlen 1-2 gün boyunca ara ara devam edip kesiliyor. Ayakta felan çok durduysan ondan da olabilir.