Merhaba 21+5 haftalık hamileyim kontrole özel Davraz’a Murat beye gidiyorum ama doğum fiyatları yüksek olduğu için şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum. Kimisi eşler giremiyor refakatçi olamıyor odalar 2 kişilik falan dedi gerçekten öyle mi? Yeni doğum yapan veya yapacak olanlar bilgi verebilir mi ? Yoksa eşim refakatçi olsun odaya alsınlar diye özelde mi doğurmam gerekecek ?