Mel378 ilk doğumun üzerinden belli bir süre geçmesi gerekiyor diye biliyorum ama bu konuda devlet hastahanesi risk almıyor yine sezeryan yönlendiyor özellikle İlke hanım devlette en cok sezeryan yapan doktormuş . sezeryan sonrası normal doğum riskini alabilecek risk durumunda hastahane koşulları yeterli mi bunları doktordan da önce araştırmanızı tavsiye ederim memorial acıldı bodruma iyi bir hastahane sgk anlaşması da yapmış bir de isterseniz oraya danısın benim ilk doğumum olacak kızım nasıl isterse sürece göre bakacağız 😇 ilk sezeryan olmuş olsaydım bu ikinci olmuş olsa normal için ısrar etmezdim yine olmam gerekiyorsa sezeryan olurdum bende önemliyim riske atmazdım sonucta bir cocugum da kapıda bekliyor olacaktı