gamzee7 Merhabalar. Ben de zayıf bir kiloda hamile kaldım 46 kilo ile ve sizin gibi hissediyordum. İlk başlarda hiçbir belirtim olmadı kusma, mide bulantısı yanması vs. Sadece çok uykum oluyordu. Size naçizane tavsiyem şuandan itibaren kendinizi besleyebildiğiniz kadar besleyip ruhunuza yatırım yapın. Çünkü ilerleyen aylarda başlayan bir takım zorluklar muhakkak olacak(korkutma amaçlı değil sürecin doğal bir parçası 🥹) kendinizi hamile hissetmek için zorlamayın, bir yerden sonra o hisler ve duygular otomatik geliyor 🥰