Merhaba ben 24+5 ama hala sezeryanmı normal mi kararsızım yani normal doğum acısını tarif edin dedim ebeme adet sancınızın 5 katı dedi ama ben adetimi hiç ağrılı geçirmezdim bilmediğim bir şeye karar vermek bilmiyorum yani siz ne düşünüyorsunuz bu konuşa