leona98 Merhaba. 5+5 haftadayim daha. Ancak bel agrim oluyor. Uzaninca hafifliyor. Sinir agrisi gibi bir agri, belimin alti kisminda oluyor. Sizde de durumlar boyle mi?
ru_a6 leona98 Normal canım o haftalarda oluyor ara ara bel ve kasık ağrısı kanama yoksa normal dayanamayacak gibiyse doktoruna bildir tabi
leona98 ru_a6 yok dayanilmayacak degil. Ara sira oluyor zaten. Ishde cok ayakta kaliyorum her halde o yuzden
ru_a6 leona98 Yine de doktora gidince de söyle benim de öyle ağrılarım vardı kesenin etrafında kanama var demişti progestan başlamıştı
leona98 ru_a6 dun progesteron basladim ben de, kurtajdan hemen sonra hamile kaldigim icin doktor onerisiyle