Merhaba herkese adetim 25 şubatta ama son 1 kaç gündür acayip bir bel ağrısı ve kasıklarda batma gibi ağrı hissediyorum ara ara geliyo diğer adetlerini hiç böyle olmamıştı acaba erken gebelik belirtisi olabilirmi benim gibi sorun yaşayıp hamile kalan arkadaşlar varmı yorumlarınızı bekliyorum