kızlar selam 7şubat iğne oldum doktorum 10 şubattan sonra 14 gün saymaya başla dedi ama ben dayanamadım iğnemin 13. günü bugün test yaptım çok silik bir çizgi çıktı içim rahat etmedi kan verdim beta 11.7 çıktı iğnenin etkisi midir? gebelik var mı yükselir mi nolur yardım