İyi akşamlar arkadaşlar bir kaç gündür yürürken sağ kasığımda çekme gibi, elektrik çarpması gibi, sancı gibi bişey oluyor salondan mutfağa giderken bile oluyor az önce biraz ayakta durdum yine oldu neyin nesi sizce başına gelen , bilen varmı? başka yerimde ağrı sancı yok karnımda belimde sancı ağrı yok sadece ayaktayken oluyor sağ kasıkta..