Kızlar merhaba ❤️15 haftalık hamileyim bugün doktora gittim çok şükür bebekte bir sorun yoktu ama doktor bebeğin eşi aşağıda dedi ilişkiye girmek yok dedi ama zaten üç aydır ne ilişki oldu ne de ağır bir iş oldu bilmiyorum korktum biraz bu durumu yaşayan var mı