Fadimeanne Akıntı oranım bu aralar fazla olmaya başladı 37+5 im acaba detaylı bilgi verebilen olur mu ablalarıma sesleniyorum doğum belirtisi olabilir mi? Birde arada denısık koku oluyor gemıtal bolgemde.
Kahramanlar Elma sirkesi ile taharret yap idrar yolu enfeksiyon olabilir bebeğin suyu şeffaf ve kokusuz olur
Kahramanlar Yok zararı olmaz bol su için sabahları taharret yap tabiki içine içine değil biz rahim ağzındaki kişileri siğilleri sirkeli pamuk ile siliyoruz siğil kayboluuor hamileler kullanıyor hep yani sen su ile karıştırıp yıkıyacaksın