sbulut64 ayyy sana şunu söyleyeyim deliler gibi ağladım bağıra bağıra hıçkıra hıçkıra hocammmmm cok teşekkür ederimm.hocammmmm coook guzelll hocam Allah razı olsunnnnnn tam sırada bana sakinleştirici yapıldı. Suan bunları yazarken ağlıyorum 20 gun sonra doğumumum var yine ağlarım. Ve inanılmaz bi mide bulatisi olmuştu onlarca kez öğürdüm , çoğu kişide oluyormuş bu . Yani doktoru etkileyen bisey yok . Alt taraf uyustugu için isteyende oynatamıyorsun..zaten hiç kimse dur ağlama kusma oynama demiyor kusabilirsin dediler hep bana. Çalıştığım hastanede doğum yapmıştım doktor beni dikerken anestezi doktoru da sana torpil yapıyorum diyip 2 3 yudum su icirmisti