busra9726 Son adetimin ilk günü 7 Ocak ortalama 6 haftalık hamileyim dün ultrasona girdim kese çok küçük ve içinde bişey yok dedi doktor bunu yaşayan var mı
esmacuk busra9726 bunu yaşayan çok kişi oluyor erken hafta olmasından dolayı bazen geç döllemme de olabiliyor hemen kötü bir şey var diye canınızı sıkmayın strese girmeyin en fazla iki haftaya yoluna girer inşallah ☺️
gunes111 busra9726 benim kuzenimde son adet tarihi ilk günü 8 Ocak bugün 6 haftalık oldu oda kese 4mm biyiklüğünfr demişler kese ufak ve boş 3 hafta sonra tekrar gelin demişler bence normal
busra9726 Burcu3572 bkturkmen şöyle altı haftalıkdan sonra iki hafta sonra gittim sekiz haftalık sanırım yani o zaman da keseyi çok göremedi sekiz haftalık olduğu için Vajinal muayene yapmak istedi orada keseyi de gördü kalp atışını da dinletirdi bakalım önümüzdeki hafta gideceğim inşallah normale dönmüştür