Kızlar 33.haftamdayım nerdeyse 1 haftadır sol kalçam ağrıyor ve şimdi de belime yayıldı hareketlerim çok kısıtlı zor yürüyorum yatarken kalkarken bile bıçak saplanıyor sanki böyle olup kendiliğinden geçen var mı ya da herhangi birşey yapıpta düzelen ?