ilayda55 ben normalde özel hastane takiplisiydim kızım da sadece tahlillerimi devlet hastanesinde veriyordum bir keresinde yine tahlil vermek için devlet hastanesine randevu aldım doktor da illa muayene edeceğim dedi aynı şekilde bana da suyu fazla erken doğum riski olabilir dedi sonra kendi doktoruma gittim o suyun gayet normal olduğunu söyledi bebeğim 39 haftaya kadar da durdu karnımda sizin de öyledir bir sıkıntı yoktur inşallah🥰