Burcumelisa Bende buraya birğün Doğum hikayemi yazıcamı biliyordum 😊 Evet kızlar nerden başlasam nasıl başlasam bilemedim Pazartesi kontrolüm vardı gittim hastaneye 41+3dük doktorum bana Perşembe gününe suni sancı vereceğini ve olmazsa sezeryana alacağını Doğum başlatıcanı söyledi amaa biz tabi tedirgindik neyse eve geldim durumu eşime ve aileme açıkladım onlarda araştırma hastanesine gidelim dedi bende Tamm dedim ve Kartal eğitim araştırma hastanesine gittik tabi hiç hazırlık yok tahmin etmedim Doğuma alacaklarını ilk defa gittiğimiz için ultrason görüntülerini istedi doktor eşim tekrar eve gidip bütün herşeyi alıp tekrar hastaneye geldi sıfır sancı hiç sancım yok tabi İçimde bir korku zaten beni tuttu bir ağlama hiç beklemiyordum nasıl olduysa eşim ikna etti be ben hastaneye yattım Neyse kızlar o gece bana hiç bişi yapmadılar sadece nst arada muayene hepsi bu kadar Sabah oldu suni sancı takıldı yine bende bişi yok öğlene doğru yavaş yavaş sancılarım başladı ve açıklığım 4 cm olmustu 4 5 6 derken doktorum sancıyı kesip biraz hareket etmedi yürüyüş yapmamı falan söyledi kötü oluyordum ama yinede hareket bereket dedim ve yaptım .... Sonra tekrar sancıya devam ettiler açılmam 8 cm olmustu tabi ben kötü oluyordum sancı vurdukça ..... Sonra bir baktım kendimi Doğum masasında kucağımda yavrum ... O kadar güzel bir duygu anlatması tarif etmesi imkansız... Şunu söylemeden geçemicem kızlar doğumdam şakın korkmayın rabbim gerçekten yardım ediyor bütün doktorlara hemşirelere ebelere ve temizlikçi ablalara kadar herkes çok ilgilendi herkese çok teşekkür ederim burdan... 🤱🏻🍼🍼🍼