Sırt üstü yatınca tansiyonum düşüyor 21+3 oldum normal mi böyle bir şey yaşayan var mı midem de baskı oluyor zaten bulantılarla bu zamana zor geldik ama muayenelerde sırt üstü yatmak zulüm oluyor fenalaşıyorum yaşayan bu durumu anne adayları var mı 😞