iremdiye1i bugün ikinci gün, iki defa acıkma hissi geliyor ama geçiyor. Korktuğum gibi değil çocukların hareketlerini de gözlemliyorum şu an iyiyiz sonlarına doğru bakalım nasıl olacak geceyi iyi değerlendiriyorum saat 12 gibi yoğurtlu cevizli badem kuru incir kuru üzüm karıştırıp yiyorum vicdanım rahat olsun diye 😂 iki hafta sonra kontrol var hiç bir şey demiycem doktora kiloları iyiyse yola devam 😅