Heyecanla gittiğim kontrolden yine ağlaya ağlaya çıktım. Beyninin sıvı topladığını,kalbinin 9+5 haftalıkken durduğunu ve down sendrom yüksek olduğunu söylediler. Yarın kürtaja alınıcam geçen sene 14 şubatta yine miniğimi kaybetmiştim 1 sene sonra aynı zaman aynı acı. Çok zor çok Rabbim kimseyi böyle bi durumla sınamasın öğrendiğimden beri ağlıyorum 😭😭😭😭😭

Buda bugün çektiğim son ultrason resmi büyümüş bile allahım sabır ver😭😭😭😭