Kızlar bugun şehir hastanesine gittim . sezeryan planlı olcak doğumum suanda 37-4 teyim. Bana 28 subata gün verdiler yani 38+5 e denk geliyor. Bana çok geç geldi sizcede öylemi varmı böyle olan .
Sekretere sordugumda en erken böyle oluyor dedi geçiştirdi biraz. Zor geçiyo hamileliğim ağırlaştım bel ağrım çok fazla