MAMA13 Kızlar dolaptan birşey arıyordum eğildim bı beş dakika falan doğruluktan sonra karnıma ağrı saplandı üç bes dakika çok kötüydü şuan geçti birşey olmamistir değil mi🥹
berzeh Kolay kolay olmaz bsy canım. Olacaginda önüne gecilmez tabi ama Ben kocaman dolap kaldirmistim hamileligimi unutup Kasiklarim yirtilip koptu sandim Oyle ki siddetliydi elhamdulillah bsy olmadi.