nurbanucil Kızlar bugün kontrolüm vardı bebek gayet iyiydi kalp atışını bile duyduk. Az önce lavabodayken açık renkli kan geldi. Olabileceğini söyledi doktor bugün muayenedeyken ama sizde de oldu mu? Sorun yaşadınız mı?
bmkl nurbanucil Benim doktorum kahverengi olursa sorun yok ama pembe ya da kırmızı olursa hemen gel dedi
Hirmm nurbanucil evet ben 6 haftalığım kalp atışını duymadım daha benim bildiğim kanama oluyorum doktor normal dedi adet kanaması gibi olmadığı sürece ben de pembe kırmızı kahve çamur gibi bildiğin her şekil kanama oluyorum dün gittim 6 haftalık dedi ama kalp atışı yok Bir hafta sonra gel dedi
usengecevhanimi nurbanucil bende bugün 5+5 im. Pazartesi günü oldu benimde açık renk lekelenmem. Doktora gittim hemen bir sorun yoktu. Olabiliyor herhalde böyle ama bende çok korktum hala tedirginim
nurbanucil usengecevhanimi çok kısa sürdü ama herkesin her şeyi hissetme yoğunluğu aynı olmadığından benzer telaşa düşüyoruz herhalde hepimiz