Evet enfeksiyon ilerlerse bebeğe geçme olasılığı var maalesef. Bu hastalığı sık geçiren biri olarak en rahat atlattığım şekli size yazayım.
Bol bol su içiyorum bu dönemde şekerli içeceklere ve besinlere ara veriyorum çünkü şekerli şeyler mesanedeki zararlı bakterileri çoğaltıyor azaltmak içinse bol bol probiyotik beslenin yoğurt kefir vs. Ve her gün gerekirse günde 2 kez çamaşırınızı değiştirin. Aktardan kızılcık özü alabilirsiniz o da birebir. Bide gece yatarken taze zencefil çayı içebilirsiniz birkaç gün o da geçiriyor .
Bide eski nenelerimizin yöntemi ayaklarınızı sıcak tutun :)