byzkds Merhaba anneler, bugün kese göründü 12,3 mm ama içi boştu normal bir durum mu?😢 tahmini 6. haftaya yeni girdik
melegim91 byzkds canım benim de 13 mm di bebek görünmedi kese boştu daha küçük dedi birde idrara çok sıkışık olmak gerekiyormuş ben öyle değildim birde devlet hastanesine gittim 4 gün sonra özele kendi doktoruma gittim bebeği gördük endişe etmene gerek yok 😊
elifinciii byzkds 6+4 haftalıkken hem bebeği hem kalp atışını duyduk biraz daha bekleyin en kısa sürede duyarsınız inşallah🙏
melegim91 gunes111 Devlete gittiğimde 6+6 sat’a göre ama ultrasonda 6+2 çıktı.Özele gittiğimde de 7+3 olması gerekti ama ultrasonda yine 6+2 çıktı 10 gün geri görünmesi normal dedi doktorum bidahakine idrara sıkışık gel dedi onunda çok etkisi var bebek görünmesine yada kalp atışını duymaya